1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a ovolném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je J+J CATERING spol. s r. o. IČO: 25775006, DIČ: CZ25775006 se sídlem Petržílova 3299/11, 143 00 Praha 4, Česká republika (dále jen: „správce“).
2. Kontaktní údaje správce jsou:
adresa: Petržílova 3299/11
email: info@jjcatering.cz
telefon: +420 777 280 963
3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této
fyzické osoby.
4. Správce jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktními údaji pověřence jsou: Petr Kruml, Vašátkova 1013/14, 198 00, Praha 9
1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
a. plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR
b. oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání
obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR
c. souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby
2. Účelem zpracování osobních údajů je:
a. vyplněním registračního formuláře a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při registraci jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno, e-mail, adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit
b. zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit
3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
1. Správce uchovává osobní údaje:
a. po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu)
b. po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu
2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
1. Příjemci osobních údajů jsou osoby:
a. podílející se na dodání zboží, služeb, realizaci plateb na základě smlouvy
b. zajišťující služby provozování v informačním systému eManager Lite a další služby v souvislosti s provozováním informačního systému eManager Lite.
c. zajišťující marketingové služby
d. zajišťující účetní služby
2. Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé e-mailingových nebo cloudových služeb.
1. Za podmínek stanovených v GDPR mají zákazníci.
a. právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR
b. právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR
c. právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR
d. právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR
e. právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR
f. právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo na email správce uvedený v čl. I. těchto podmínek
2. Dále mají zákazníci právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívají, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.
1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména zabezpečení hesly, antivirovými programy, šifrováním, pravidelnými zálohami apod.
3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
1. Odesláním registračního formuláře zákazník potvrzuje, že se seznámil s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímá.
2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2024.